hej igen

Det har varit lite problem med bloggen men nu är jag tillbaka.
Lite trist att behöva göra om all design m.m, men sånt är livet.

iallafall,för ett tag sen fick jag äntligen min ziperall :D
min ziperall :) <--- muppbild 0.0

jätte glad just nu , blev klar med sista provet idag (tyska) så nu är det i stortsätt några få läxfira dagar kvar tills sommarlovet. De ända läxorna jag vet just nu är svenska redovisning och so läxförhör.

jaja  nog om skolan , i söndess köpte jag och min kära moder en ny datr till mig , en mini.
helt okej kvallite , rätt snabb och hd-kvallite på skärmen :d

men just idag har det inte änt så värst mycke intresanta grejer , samma gammla tråkiga lektioner ..

men nu blev klokan helt plöttsligt JÄTTE mycke , godantt nu ska mathilda plugga so

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0